bl_bf_3

הנחיות בנושא הקורונה

אנו רוצים לשמור על הבריאות של כולנו, ולעמוד בהנחיות הממשלה ומשרד הבריאות. אנא הקפידו בבקשה על עטיית מסכות ועל מרווחים של 2 מטר בין אדם לאדם.
על פי ההנחיות תתאפשר כניסה של עד 4 לקוחות לחנות, כאשר כל שאר הלקוחות יצטרכו להמתין בחוץ. ככל שמזג האוויר יאפשר יינתן שירות (קבלת נעליים ומדידתן) ברחבה החיצונית של החנות וברחבת הדשא הסמוכה לחנות.
אנו מתנצלים מאוד על חוסר הנוחות ועל זמני ההמתנה (אם יהיו), ומבקשים מכם להתאזר בסבלנות, לגלות הבנה למצב ולתנאים, ולא לייצר התקהלויות בסביבת החנות החיצונית שעלולה לפגוע בכם ובנו.
 

מתי ואיפה

מבצע ה- Black Friday יחל ביום שישי 27.11.20, ויימשך שבועיים עד ליום שישי 11.12.20 (כולל).
המבצע ייערך בחנות ברחוב בוגרשוב 74 בתל אביב, ובאתר www.barefootlife.co.il.
המבצע יסתיים בחנות ובאתר ביום שישי 11.12 בשעה 14:30.

שעות פעילות

שעות פעילות החנות בבוגרשוב 74 בתל אביב –
  • ימי שישי (27.11, 04.12, 11.12) – בשעות 09:30 – 14:30
  • אמצע שבוע (ימים א'-ה') – שעות הפעילות הרגילות – בשעות 10:00 – 20:00
שעת פתיחת המבצע באתר www.barefootlife.co.il – ביום שישי 27.11 בשעה 08:00 בבוקר.

שירות לקוחות

בימי שישי בתקופת המבצע (27.11, 04.12, 11.12) לא יהיה מענה טלפוני בחנות. בשאר ימות השבוע (א'-ה' בתקופת המבצע) יהיה מענה טלפוני מצומצם ובהתאם לעומס בחנות.
לצערנו, לא נוכל לחזור לשיחות טלפון ולהודעות SMS  ו- WhatsApp בתקופת המבצע (מה-27.11 עד ה-11.12). לשיחות והודעות אשר לא נענו בתקופת המבצע לא נוכל לחזור גם לאחר שהמבצע יסתיים. לאחר שהמבצע יסתיים נשוב לתת את שירות הלקוחות הרגיל שלנו לפניות חדשות בלבד (כולל חזרה לשיחות והודעות).
ניתן יהיה לשלוח פניות בערוצי הדיגיטל המפורטים מטה, אך לצערנו גם בערוצים אלו המענה יהיה מצומצם, ולא נוכל לענות לכל הפניות. אנו נשתדל לענות לכמה שיותר פניות, ולפי סדר קבלתן, ככל הנראה בעיכוב ניכר ,אך יש לקחת בחשבון שפנייתכם לא תענה בכלל.
 
 

רכישה באתר

בתקופת המבצע יהיה ניתן לרכוש את כל המוצרים שבחנות גם באתר במחירי המבצע (המחירים באתר ובחנות יהיו זהים). מרגע פתיחת המבצע באתר הוא יהיה פעיל וניתן יהיה לבצע בו הזמנות במחירי המבצע לאורך כל ימי ושעות המבצע (7 / 24).
האתר אמור לשקף בקירוב טוב את המלאי הזמין בחנות (דגמים, צבעים ומידות). אנו נעשה מאמצים גדולים לעדכן את האתר בתדירות גבוהה על מנת שלא תיווצר תמונה לא מדויקת של מלאים, ובכדי למנוע הזמנות של פריטים שאזלו מהמלאי. עם זאת, יש לקחת בחשבון שמקרים כאלו יקרו מאחר ולא נוכל לסנכרן את האתר באותה מהירות שבה נמכרים פריטים בחנות.
בכל מקרה של פריט שהוזמן באתר ואזל מהמלאי אנו נזכה את הלקוח עבור הזמנתו (תישלח חשבונית זיכוי למייל שהוזן על ידי הלקוח במעמד ההזמנה).

משלוחים

בתקופת המבצע ייתכנו עיכובים בזמני אספקת המשלוחים, שצפויים לעמוד על עד כשבועיים ואף יותר.
בהזמנת משלוח באתר – כל הזמנה של 3 זוגות נעליים / סנדלים תחויב בעלות משלוח של 35 ₪ (מחיר אחיד לכל חלקי הארץ), לדוגמה –
  • בהזמנה של 1-3 זוגות נעליים או סנדלים – עלות המשלוח היא 35 ₪
  • בהזמנה של 4-6 זוגות נעליים או סנדלים – עלות המשלוח היא 70 ₪
  • בהזמנה של 7-9 זוגות נעליים או סנדלים – עלות המשלוח היא 105 ₪
פריטים שאינם נעליים או סנדלים אינם נלקחים בחשבון בחישוב מספר פריטים למשלוח (אביזרים, ביגוד, גרביים, DIY וכו').
לצערנו אין לנו דרך לחשב את עלות המשלוח באתר באופן אוטומטי, ולכן הוספנו מוצר של משלוח (בעלות 35 ₪, בעמוד "אביזרים ותחזוקה"), שניתן לבחור ולהוסיף לסל (באיזו כמות שרוצים). במידה ותתקבל הזמנה בה לא חושבה עלות המשלוח בהתאם להנחיות לעיל – צוות החנות ייצור קשר עם הלקוח לטובת תשלום ההפרש הנדרש.
 

איסוף עצמי

בתקופת המבצע (27.11-11.12) לא יהיה ניתן לבצע הזמנות באתר באיסוף עצמי.
 

החלפות מוצרים

בתקופת המבצע יהיה ניתן להחליף מוצרים שלא נעשה בהם שימוש מעבר למדידה בבית (והם במצב חדש ותקין, ובאריזה / קופסה מקורית שגם היא במצב חדש ותקין) עד 10 ימי עסקים מתאריך הקניה של כל מוצר במידה והוא נקנה בחנות הפיזית. במידה והמוצר נקנה באתר במשלוח עד הבית ניתן יהיה להחליפו עד 10 ימי עסקים מתאריך הגעת המשלוח ללקוח.
ניתן יהיה להגיע לחנות ולהחליף מוצרים, אך יש לקחת בחשבון שלא תינתן קדימות להחלפות מוצרים, ולקוחות שיגיעו להחלפת מידה ימתינו בתור הרגיל עם שאר הלקוחות.
הדרך המומלצת ביותר להחליף מידה היא לבצע הזמנה באתר של אותו הדגם והצבע אך במידה חדשה. יש לבחור בסוג משלוח "משלוח כפול הלוך ושוב" – משלוח שבו חברת השליחויות מביאה את המידה החדשה לבית הלקוח/ה, ואוספת את המידה שלא התאימה בחזרה אלינו (מומלץ גם לציין זאת בהערות להזמנה). הזמנות שתתקבלנה ללא סוג משלוח זה תישלחנה לכיוון אחד ללא תיאום איסוף המוצר שאצל הלקוח, והלקוח יידרש לנסות ליצור קשר ולעדכן את צוות החנות בצורך בתיאום איסוף.
החלפה של מוצרים שנקנו בהנחה בתקופת המבצע באמצעות משלוח כפול "הלוך ושוב" תעלה 60 ₪. זיכוי על המוצרים המוחזרים יתבצע כאשר המשלוח החוזר יגיע לחנות וצוות החנות יוודא שהמוצרים במצב חדש ותקין.

החזרות מוצרים

בתקופת המבצע יהיה ניתן להחזיר מוצרים שלא נעשה בהם שימוש מעבר למדידה בבית (והם במצב חדש ותקין, ובאריזה / קופסה מקורית שגם היא במצב חדש ותקין) ולקבל זיכוי כספי עד 5 ימי עסקים מתאריך הקניה של כל מוצר במידה והוא נקנה בחנות הפיזית. במידה והמוצר נקנה באתר במשלוח עד הבית ניתן יהיה להחזירו עד 5 ימי עסקים מתאריך הגעת המשלוח ללקוח.
ניתן יהיה להגיע לחנות ולהחזיר מוצרים, אך יש לקחת בחשבון שלא תינתן קדימות להחזרות מוצרים, ולקוחות שיגיעו להחזרת מוצר ימתינו בתור הרגיל לקופה עם שאר הלקוחות.
הדרך המומלצת ביותר להחזיר מוצר במשלוח היא לבצע הזמנה באתר של משלוח מסוג "איסוף מוצר להחזרה" (נמצא בעמוד "אביזרים ותחזוקה"). הזמנות שתתקבלנה ללא סוג משלוח זה תיאלצנה להמתין לבדיקת צוות החנות מול הלקוח. זיכוי על המוצרים המוחזרים יתבצע לאחר שהמשלוח החוזר יגיע לחנות ולאחר בדיקה שהמוצרים במצב חדש ותקין.

תיקונים

בתקופת המבצע לא יהיה ניתן למסור נעליים לתיקון, ולא יבוצעו תיקונים של נעליים שנמסרו לפני תחילת המבצע.
ניתן יהיה לאסוף נעליים שחזרו מתיקון ומוכנות לאיסוף. מומלץ לוודא שאכן הנעליים מוכנות לאיסוף, אם כי יש לקחת בחשבון שבסבירות גבוהה לא יהיה ניתן לברר האם נעליים מוכנות לאיסוף לאור שירות הלקוחות המצומצם כפי שתואר לעיל.

כפל מבצעים

בתקופת המבצע לא יינתנו הנחות נוספות מעבר למחיר המבצע הנקוב של המוצרים בחנות ובאתר.
גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן