תקנון אתר

מדיניות אחריות מוצרים

במסגרות אחריות המוצר יבוצעו תיקונים ללא עלות של פגמים בייצור, קרי פרימה של תפרים או פתיחה של הדבקות. פגמים אשר נוצרו כתוצאה משימוש במוצר ולא כתוצאה מפגם בייצור אינם כלולים באחריות.

האחריות אינה כוללת שחיקת סוליה, שחיקת מדרך, שחיקת בטנה, שחיקת גפה, קרעים בגפה, קרעים בסוליה, שחיקת שרוכים, קרעים בשרוכים, שחיקת רפידות, שחיקת סקוצ’ים, ריח, עובש, חדירת מים או חול לנעליים.

האחריות תינתן אך ורק לרכישות שבוצעו דרך ברפוט לייף. 

נעלי ברפוט לא עמידות במים. כל הדגמים הנמכרים בחנות ובאתר (גם אם הוגדר אחרת ע”י היצרן) אינם אטומים למים. מים עלולים לחדור לכל הדגמים, אין אחריות או החלפה בכל חדירת מים לנעליים.  שימוש בוקס או תכשיר ייעודי הופך את הנעל לדוחת מים, אולם לא הופך את הנעל לאטומה למים.

מסירת מוצר לתיקון וקבלתו לאחר ביצוע התיקון תתבצע בסניפי רשת BAREFOOT LIFE: בוגרשוב 74 תל אביב | חורש האלונים 5 רמת ישי

לכל חברה אותה אנו משווקים יש הגדרת משך פרק זמן אחריות מוצר שונה, להלן הגדרות משך פרק זמן אחריות האחריות שאנו מעניקים לפי מדיניות האחריות של כל חברה:

VIVOBAREFOOT | LEMS SHOES | FREET | SKINNERS | BE LENKA | BELLEVILLE | MERRELL | SAGUARO

אחריות למשך חצי שנה מיום הקניה. האחריות הינה על פגמים בייצור קרי פרימה של תפרים או פתיחה של הדבקות. פגמים אלו יתוקנו ללא עלות במשך תקופת האחריות.

נעלי סגוארו מיועדות לשימוש עם רפידות בלבד. אין להשתמש ללא רפידות. אין אחריות על בלאי במדרך בשל שימוש ללא רפידות.

VIBRAM FIVE FINGERS | VIBRAM FUROSHIKI

אחריות למשך חצי שנה מיום הקניה. האחריות הינה על פגמים בייצור קרי פרימה של תפרים או פתיחה של הדבקות. פגמים אלו יתוקנו ללא עלות כל עוד אחריות המוצר בתוקף. אין אחריות על קרעים הנוצרים בין הבהונות.

 XERO SHOES | EARTH RUNNERS | LUNA | SHAMMA SANDALS

אחריות לשנה מיום הקניה. האחריות הינה על פגמים בייצור קרי פרימה של תפרים או פתיחה של הדבקות וקריעה של רצועות. פגמים אלו יתוקנו ללא עלות כל עוד אחריות המוצר בתוקף.

SOURCE (שורש)|  ADAMA

אחריות למשך שנתיים מיום הקניה. האחריות הינה על פגמים בייצור קרי פרימה של תפרים או פתיחה של הדבקות. פגמים אלו יתוקנו ללא עלות כל עוד אחריות המוצר בתוקף.

אספקת מוצרים שנרכשו באתר

אספקת מוצרים שנרכשו באתר יכולה להתבצע באמצעות 2 אפשרויות. בחירה באפשרות הרצויה נעשית במהלך רכישת המוצרים והתשלום עבורם בקופת האתר –

  1. איסוף עצמי של הלקוח מהחנות – את ההזמנה ניתן להגיע לאסוף רק לאחר שהתקבלה הודעה משירות הלקוחות שהאיסוף מוכן. לעיתים יש לבצע העברה מסניף לסניף של המוצר המבוקש לצורך ביצוע האיסוף העצמי. במקרים אלו ההזמנה תהיה מוכנה לאיסוף עצמי רק לאחר הגעתה לסניף המבוקש (כ 15 ימי עסקים).
  2. קבלת המוצרים באמצעות שליח עד לבית הלקוח – ברוב המקרים משלוח מגיע עד 10 ימי עסקים מיום ההזמנה ואף פחות מכך. עם זאת, ייתכנו מקרים של עומס בחברת השליחויות אשר יגרמו לעיכוב באספקת משלוח, ומשך הזמן עד הגעת המשלוח יהיה למעלה מ 10 ימי עסקים.
 

 מדיניות החזרת מוצרים שנרכשו באתר

לאחר ביצוע עסקת הרכישה באתר, יישלח ללקוח\ה לכתובת הדואר האלקטרוני שמסר בעת ביצוע העסקה, מסמך המפרט את פרטי העסקה כנדרש לפי חוק הגנת הצרכן (להלן: “מסמך פרטי העסקה”).

ביטול עסקה ניתן לבצע בהתאם לתנאים שיפורטו להלן, ובאמצעות יצירת קשר עם החברה באחת מן הדרכים הבאות:

  1. בדואר אלקטרוני לכתובת info@barefootlife.co.il
  2. במוקד שירות הלקוחות בטלפון 0538890940
  3. בדואר רשום לכתובת BAREFOOT LIFE בוגרשוב 74 תל אביב 6342914
  4. בסניפי רשת BAREFOOT LIFE: בוגרשוב 74 תל אביב | חורש האלונים 5 רמת ישי

בהודעת הביטול יציין הלקוח את שמו, מספר תעודת הזהות שלו ואת מספר ההזמנה (המצוין במסמך פרטי העסקה).

לקוח\ה רשאי לבטל את ההזמנה שביצע באתר בכפוף ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן, התשמ”א-1981 (להלן: “חוק הגנת הצרכן”), כמפורט להלן:

  1. לקוח\ה רשאי לבטל את העסקה מיום עשייתה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר, או מיום קבלת מסמך פרטי העסקה, על פי המאוחר מביניהם.
  2. ביטול עסקה על-ידי אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש ייעשה בתוך 4 חודשים ממועד ביצוע העסקה, ובלבד שההתקשרות בעסקה כללה שיחה בין הרוכש לבין החברה (כולל שיחה באמצעות תקשורת אלקטרונית). החברה תהא רשאית לבקש מהלקוח להציג תעודה המוכיחה כי הוא אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש.
  3. בביטול עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה – תהא רשאית החברה לנכות דמי ביטול בשיעור של יעלה על 5% ממחיר המוצר או 100 ₪, לפי הנמוך מביניהם.
  4. לקוח\ה שביטל עסקה שלא עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה, נדרש להחזיר את המוצר לאחד מסניפי החברה.
  5. לקוח\ה שביטל עסקה עקב פגם במוצר, אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין מסמך פרטי העסקה או הפרה אחרת של תנאי העסקה, יודיע על כך לחברה ויתואם איתו מועד לאיסוף המוצר.
  6. ביטול עסקה והחזר כספי יתאפשר רק בכרטיס האשראי באמצעותו בוצעה ההזמנה באתר.
  7. ביטול עסקה והחזר כספי עבור רכישות דרך PayPal יתאפשר רק דרך PayPal באמצעות החשבון דרכו בוצעה ההזמנה.
  8. לקוח\ה המעוניין בכך, יוכל לבחור בין השבה כספית כמפורט לעיל, לבין החלפת המוצר למוצר שווה ערך או קבלת שובר זיכוי לרכישה חוזרת בסניפי הרשת ללא הגבלת זמן.
  9. למען הסר ספק יובהר, כי בכל הנוגע למוצרים הנמכרים כחלק מערכה, לא ניתן לבטל את העסקה ביחס לפריט בודד מתוך הערכה. ביטול העסקה יתאפשר רק ביחס לערכה בכללותה.

החלפת מוצרים

בנוסף לאמור לעיל, במידה וברצונכם להחליף מוצר/ים אותו/ם אשר רכשתם באתר לדגם אחר/לאותו דגם בצבע אחר/למידה קטנה או גדולה יותר או להחזיר מוצר/ים ולקבל עבורו שובר זיכוי, אנו מאפשרים הנפקת שובר זיכוי לרכישה חוזרת בסניפי הרשת ללא הגבלת זמן.

כדי לעשות זאת, יש להחזיר/להחליף את המוצר/ים בסניפי רשת BAREFOOT LIFE: בוגרשוב 74 תל אביב | חורש האלונים 5 רמת ישי. כאשר המוצר/ים מוחזר/ים באריזה המקורית והינו/הינם חדשים לחלוטין, ללא כל סימני שימוש וניתן/ניתנים להחזרה למלאי למכירה מחדש.

החלפת מוצר/ים תתאפשר אך ורק בהצגת “טופס ההזמנה ואישור ביצוע התשלום” המצורף לחבילת המשלוח.

עבור מוצר/ים שהוחזר/ו ניתן לקבל שובר זיכוי לרכישה חוזרת ללא הגבלת זמן. לקבלת השובר, יש להחזיר את המוצר/ים עד 30 ימים (שימו לב: לא ימי עסקים) מיום אספקתו/ם.

סעיף זה חל על מוצרים שנרכשו במחיר מלא בלבד, ולא על מוצרים שנרכשו במחיר הנחה/מבצע. עסקה ביחס למוצרים שנרכשו במחיר הנחה/מבצע ניתן לבטל בתנאים המפורטים לעיל; ולחילופין באפשרותו של לקוח המעוניין בכך, להחליף את המוצר שנרכש בהנחה/מבצע במוצר חלופי שווה ערך או בשובר זיכוי לרכישה חוזרת בסניפי הרשת ללא הגבלת זמן.

מדיניות החלפת ו/או החזרת פריטים ברכישות בסניפי רשת BAREFOOT LIFE: בוגרשוב 74 תל אביב | חורש האלונים 5 רמת ישי

החלפת מוצר כנגד מוצר ו\או כנגד זיכוי לרכישה בחנות תתאפשר עד 60 יום מתאריך הקנייה כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום ומוחזר באריזתו המקורית בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

החלפת מוצר שנקנה במבצע ו\או בסוף עונה כנגד מוצר ו\או כנגד זיכוי יתאפשר עד 14 ימים מתאריך הקנייה כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום ומוחזר באריזתו המקורית בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.

החזר כספי ברכישות בסניפי רשת BAREFOOT LIFE: בוגרשוב 74 תל אביב | חורש האלונים 5 רמת ישי

לקוח\ה יהיה זכאי החזר כספי עד  60 יום מיום הרכישה כאשר המוצר אינו משומש, אינו פגום  ומוחזר באריזתו המקורית בצרוף חשבונית או פתק החלפה או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום, כאשר ינוכו דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר הטובין או מערך השירות או עד 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מבניהם, והכל בהתאם למועדים ולתנאים הקבועים בתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), תשע”א- 2010.

לא יינתן החזר כספי עבור מוצר/פריט אשר נרכש באמצעות תווי-קניה מכל סוג, שובר מתנה או כרטיס מגנטי נטען.

במימוש שובר זיכוי או שובר מתנה של הרשת (גיפט-קארד) ברכישת טובין או שירותים שמחירם נמוך מהסכום הנקוב בשובר/ים הנ”ל, וההפרש לא עלה על 5% מהסכום הנקוב בשובר או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מביניהם, יהיה הצרכן זכאי לקבל את העודף במזומן.

סודיות ופרטיות

  1. כל פרטיו האישים של המזמין (שם, דואר אלקטרוני וכדומה), יישמרו במאגרי המידע של החברה.
  2. החברה לא תעביר פרטיו האישיים של המזמין לאף גורם אחר זולת לספקים, במידת הצורך וזאת רק לשם השלמת עסקה.
  3. החברה לא תעשה כל שימוש בפרטים של אמצעי התשלום של המזמין אלא לביצוע תשלום בגין עסקה אותה ביקש המזמין לערוך, ופרטים אלו לא יועברו לאף גורם אחר זולת לצורך זה. למען הסר ספק, פרטי אמצעי התשלום אינם נשמרים במאגרי המידע של החברה.
  4. למרות האמור לעיל, החברה תהא רשאית להעביר פרטיו האישיים של משתמש לצד שלישי במקרים בהם המזמין ביצע מעשה או מחדל הפוגעים ו/או העלולים לפגוע בחברה ו/או בצדדים שלישיים כלשהם, המזמין עשה שימוש בשירותי החברה לביצוע מעשה בלתי חוקי, אם התקבל בידי החברה צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטי המזמין לצד שלישי וכן בכל מחלוקת או הליכים משפטיים.
  5. החברה תוכל להשתמש בפרטיו האישיים של המזמין, ללא זיהוי המזמין הספציפי, לצורך ניתוח מידע סטטיסטי והצגתו ו/או מסירתו לגורמים אחרים.
  6. מאחר שמדובר בביצוע פעולות בסביבה מקוונת אין באפשרותה של החברה להבטיח חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביה או חשיפת המידע האגור בידי מבצעי פעולות בלתי חוקיות. אם יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע אשר שמור בידי החברה ו/או להשתמש בו לרעה, לא תהיה למשתמש כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה.
  7. החברה תהא רשאית לעשות שימוש ב – “עוגיות” (“cookies”) על מנת לספק למשתמש שירות מהיר ויעיל ולחסוך מהמזמין הצורך להזין את פרטיו האישיים בכל כניסה לאתר.
  8. בקיום מקרים שאינם בשליטתה של החברה ו/או הנובעים מכח עליון, החברה לא תהא אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם למזמין ו/או למי מטעם המזמין עם מידע זה יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.